Snel op gitaarles…..

De laatste nacht is gewoon kaa u thee, slecht geslapen, keel en hoofdpijn en natuurlijk veel te vroeg wakker. Om 7 uur zitten we als zombies aan het ontbijt, en rijden we een half uurtje later richting Miami. 120 miles die we nog precies kunnen halen met de benzine als we willen, altijd spannend. Alleen dit keer moet ik hem vol inleveren, wat we dan ook precies voor Miami Airport doen, $2,10 voor een Gallon. Bij het vliegveld zien we $3,89 voor zo’n zelfde Gallon, absurt!

Zo bonnetje op 6 cent, voor de bandenspanning of zoiets, ik vind het goed. Op naar United, koffers inchecken en naar de douane. De gitaar wordt gescand en mag mee zonder open te schroeven, pffff.

Op naar de United, aan het einde van de slurf willen ze me terug sturen met die koffer, maar het noemen van Obama doet wonderen en als het lukt mag ie gewoon boven in het bagagerek. Natuurlijk lukt dit, mooi.

In New York is het andere koek, ik krijg een Special Handling kaartje er aan. Bij de slurf geef ik hem af en nu wordt ie met zorg behandeld, hoop ik. De in-flight entertainment is tegenwoordig geregeld via de app van United, moet die wel op je iPad staan, anders lukt het niet. Ik heb hem alleen op mijn iPhone, en dat is wel een beetje klein kijken, volgende keer beter.

Edith was voorbereid en kijkt naar haar films op de iPad, en ik ga verder met mijn American Dreams….. 3 uur later worden de croissant geserveerd en snel daarna wordt de landing ingezet. Op naar de afwijkende bagageband waar mijn gitaar met het Special Handling kaartje zou moeten verschijnen.

Om het niet spannender te maken dan het is, zien we het luik open gaan en komt ie tergend langzaam naar ons toe geschoven, pfffffffff! Dan door naar de douane, de laatste horde. Gewoon doorlopen als een echte artiest met een gitaar in zijn hand, alsof ik dit wekelijks doet, en yeahhhhhhhhhhh ik sta in de hal bij ons welkoms committee!

Back Home en nu snel op gitaarles……

image

One thought on “Snel op gitaarles…..

  1. Wat jammer dat het alweer afgelopen is. Heb genoten van jullie verhalen en ben stiekem stik jaloers op die gitaar đŸ™‚
    Hoop dat jullie jetlag meevalt!

Geef een reactie

