Nothing can keep me from you!

Voor ons dag 2 alweer, maar eigenlijk gaat de KISS Kruise V nu pas beginnen!
Volgens goed ingelichte bronnen was ook KISS gisteren al aan boord, waarbij wij alleen Gene hebben kunnen ontdekken.

30-10 is een speciale dag voor Edith, haar verjaardag! Maar 30-10-2015 wordt er één met een gouden rand. Ondergetekende gaat dan wel pas in December Abraham zien, maar vandaag mag ik al het cadeau van mijn ouders uitpakken…… Voor deze speciale gebeurtenis krijg ik een door Paul Stanley bespeelde gitaar, waanzinnig!

Bij dit speciale Stage-played pakket op de KISS Kruise V, hoort ook een Meet & Greet en een privé acoustisch optreden voor alleen de gitaar kopers en vrienden, kickuhhh. De instructies krijgen wij s’middags te horen, en de zenuwen gieren nu al door mijn lijf.

De rest van de middag brengen wij hangend, liggend en leunend door voor het podium waar straks het Sail Away concert plaats vind, met mijn gitaar!! Ik hoef niet uit te leggen dat de klok in dit geval tergend langzaam naar 16.00 uur krabbelt, maar daar zijn ze dan eindelijk, Eric, Tommy, Gene en Paul, oftewel KISS……. De jaarlijkse Cabo Wabo foto met KISS en de Kruisers geeft mij zelfs de mogelijkheid voor een rustgevend shotje……..

Het concert is “Awesome” om met Paul’s beroemde woord te spreken. Veel nummers die al veel te lang onder het stof lagen, worden nu vol overgave elektrisch en unmasked gespeeld, uniek! Het plezier spat er vanaf, en er word zelfs vergaderd op het podium om nummers uit de losse pols te spelen, super gaaf. Het is echt 1 grote KISS Party 5.0. Dit was de gaafste setlist in jaren, speciaal voor deze KISS Kruise V waar Paul “Shock Me” op mijn gitaar speelt, wauwwwww.

Bij het terug op aarde proberen te komen, gaan we meteen op jacht voor de blauwe Tommy Cup, gevuld met Cabo Wabo. Ja ja, Theo aan de Tequilla om rustaaagh van te worden voor de Meet & Greet, how cool is that! Eten lukt ook niet echt, maar een klein boordje zorgt wel voor wat afleiding in het Outdoors restaurant, voordat we ons gaan omkleden.

En dan is het zover, de Meet & Greet staat te beginnen. Het is een grote Rollercoaster Ride. Bij de eerste ontmoeting met Paul’ bodyguard wordt ik gerustgesteld, no need to be nervous…… En inderdaad, het was MEGA VET. De Haagsche Hopjes waren de ijsbreker die onze Meet & Greet meteen de losse ontspannen ontmoeting gaf waar we op hoopte. Man man man wat een held! Hij was super relaxed en aardig. We praten wat, hij signeerde mijn gitaar, waarbij ik hem vrij liet om er wat moois van te maken, en dat is gelukt! Wanneer Paul ook nog “Nothing can keep me from you” op de back van mijn gitaar schrijft is de cirkel rond! Het staat tenslotte ook op mijn back….en heel dicht bij Vader en Moeder! Na het signeren van mijn meegebrachte LP’s kwam uiteraard de fotoshoot met de gesigneerde gitaar. Hierna verdween hij netjes in de koffer, uiteraard ook met handtekening en was de M&G alweer voorbij.

Het verwerken van dit hoogtepunt kreeg een staartje in de lift, waarbij we na een paar minuten er pas achter kwamen dat we op een knop moest drukken, omdat we gewoon nog steeds op de 13e stil stonden……..

Na het bewonderen van de gitaar in onze hut, bergen we hem op en zoeken we een restaurant op. Eindelijk kan ik weer eten, en het was heerlijk. De afsluiter van deze dag zijn de Dead Daisies die ook het Pooldeck plat spelen. Als klapper op de vuurpijl, zie ik Eric in een hoekje staan. Mijn vraag voor een selfie wordt spectaculair, hij pakt mijn iPhone en schiet 22 Selfies van ons………on-ge-lo-fe-lijk gaaf weer. 30-10-2015 was een dag met een gouden rand, BEDANKT PA en MA!!!!!!!

12 thoughts on “Nothing can keep me from you!

  1. Fijn om te horen, dat jullie hebben het weer geweldig hebben en wat een supergaaf cadeau van je vader en moeder, een gesigneerde gitaar van één van je vier idolen! Deze trofee is een kostbaar bezit! Relax en geniet van wat er nog komen gaat! Hartelijke groetjes van Han en mij

  2. Edith,van harte gefeliciteerd met je verjaardag.
    Theo. …Wat super super gaaf! Ik denk dat je nog op je wolkje zit 🙂
    Krijgen we nog foto’s te zien?

Geef een reactie

