Friday the 13th, you got me :(

Vandaag gaan we proberen om “learning” van Kaylee haar Alabama Drivers License te halen. En tja dat dit precies vrijdag de 13e was had eigenlijk alle alarmbellen moeten laten rinkelen en niet alleen die van mij om 06.10 uur vanmorgen vroeg.

imageMaar om 07.15 uur rijd ik nu eens met Kaylee mee in haar Saturn richting Mobile, een weg die we nu wel kunnen dromen. Ik ben vandaag de bijrijder met een geldig rijbewijs die voor de Road Test verplicht is. Bij aankomst blijkt de rij voor de deur aardig lang, en hebben we rond de 30 personen voor ons.

Tijdens het wachten worden er meerdere levels Candy Crush gehaald, dus kan je wel raden hoe lang dit duurde. Voor de Candy Crush loze spelers onder ons, na 3 uur waren we aan de beurt! Nu ging ze weer door de Alabama molen, werden er voor de 3e keer nieuwe pasfoto’s gemaakt, voordat ze mijn rijbewijs wilde zien……en toen werd het stil! What’s that? Toen kwamen er 5 lange, hele lange minuten, waarbij ze mijn “Roze Credit Card” ging checken! Phuhhhh we mochten gelukkig door naar de volgende ronde…..

imageNa wederom 1,5 uur werd er eindelijk Kaaileeeee Gohaaart omgeroepen, en moest ik de Saturn op de gereserveerde Road Test parkeerplaats zetten. Hier ging de examinator met Kaylee de auto rond, de verlichting en de claxon werden goed gekeurd, en mocht ze de weg op. Ze rijdt soepeltje de parkeerplaats af, want tja ze heeft al haar Rijbewijs!!!!! Uiteindelijk bij terugkomst op de parkeerplaats zegt hij doodleuk, probeert u het over een weekje nog maar eens!!!!!

U raad natuurlijk al hoe teleurgesteld maar voor vooral kwaad we waren na zo’n kansloze opmerking van Yogi Bear! En aangezien dit blog de gekuiste versie is laten we het hierbij…….

imageDe knop moest om, want Kaylee moet hierna gewoon weer gaan werken, en wij zijn wat gaan rond toeren. We hebben de overkant van Weeks Bay bezocht, en konden we mooi “ons” huis zien. We hadden zin in een snelle hap en zijn gaan eten bij Wendy’s. De avond weer voor de TV gehangen, en heeft Kaylee wijze woorden op Facebook geplaatst:

                         Friday the 13th , you got me 😦

2 thoughts on “Friday the 13th, you got me :(

Geef een reactie

