What A Wonderful World

20130827-222611.jpg Het kan niet anders zijn dan dat de inspiratie van Louis Armstrong voor What a Wonderful World hier in Weeks Bay is opgedaan. Natuurlijk vinden wij deze dagen alles fantastisch, maar deze baai is echt schitterend. We worden allemaal pas rond 7 uur echt wakker, dus we waren echt moe.

De schone slaapster laten we lekker liggen, want die heeft geen jetlag te overwinnen. We ontbijten op de veranda tussen de pelikanen, eekhoorntjes en vliegende Poon. Plots zien we een wel erg grote vin het water uit komen. Wij doen misschien wat over enthousiast, want de neighbour zegt dat ze zo vanzelf even gedag komt zeggen. En met ‘ze’ wordt de huis Dolfijn bedoelt die ons inderdaad welkom heet, erg gaaf! Het bezoekje is kort maar krachtig en langszaam verdwijnt ze weer in het niets, en hopen we morgen op hetzelde ritueel.

20130827-222716.jpgOmdat Kaylee vanmiddag weer “stage ” moet lopen in het Saltwater Grill restaurant, gaan we deze ochtend/middag nog met haar nog wat toeren in de omgeving. Uiteraard komen we weer bij een Wal*Mart uit, deze keer in Foley. Hier doen we nog wat huishoudelijk inkopen incl. een hengeltje! Nee niet om die Dolfijn aan de haak te slaan, maar met zo’n Dock voor voor de deur moet je er ook op zitten en vissen.

20130827-222655.jpgDe lunch nemen we bij Applebee’s en wordt ons eerste restaurant bezoekje deze vakantie. We hebben weer heerlijk gegeten voor weinach! Hierna moet Kaylee dan toch aan de slag, we brengen haar naar The Grand. Zij gaat links af en wij vragen bij de Gate of wij dit ‘dorp’ mogen verkennen. Wij ontvangen van een grote André Rieu fan de Visitor Pass en krijgen zo een goede indruk waar Kaylee werkt, ook weer een Wonderful World!

Eenmaal terug in Weeks Bay doen we lekker rustig aan, en krijgen we alweer om 19.30 uur een smsje dat we Kaylee kunnen ophalen. Het is nml. stilte voor de storm in het restaurant met Labour Day voor de boeg, wordt verteld. Vinden wij helemaal niet erg, nu kan Kaylee tot donderdagavond bij ons blijven…….tot morgen!

5 thoughts on “What A Wonderful World

1. Altijd heerlijk om weer in The States te zijn, maar deze keer is het voor jullie wel extra fijn!! Geniet lekker van alles en vooral van Kaylee!! Onze koffers staan ook al bijna klaar, kan niet wachten!!