The KISSKRUISE, the day after….

We worden weer iets voor 07.00 uur wakker. Als we de gordijnen open doen zien we dat we al een tijdje in de haven van Miami liggen, en hier hebben we niks van gemerkt! We maken alles gereed en gaan dan op naar het Great Outdoors dek voor ons laatste ontbijtje op de boot! Terug naar de hut en afsluiten maar. We hebben voor het uitchecken gekozen om zelf de koffers mee te nemen, zodoende hebben we de tijd aan onszelf. Om 08.15 sluiten we de deur van onze hut en lopen via de 7e verdieping weer de wal op, bye bye KISSKRUISE! ……maar gelukkig hebben we de foto’s nog!!!!!
Door de douane zijn we nog nooit zo vlug gegaan en binnen een kwartier zitten we in de bus van Alamo. Deze brengt ons naar het vliegveld waar we onze auto voor de laatste 2 dagen gaan ophalen. Er staat een hele lange rij en daarom proberen we het vandaag via de Alamo machine. Dit gaat erg vlot en binnen 10 minuten staan we al bij de midsize SUV’s. We kiezen een zwarte JEEP, laden de koffers in, gaan zitten en stappen meteen weer uit, wat een meur! Dit lijkt meer op een rook hokje dan op een auto. Dus gaan we opzoek naar een andere. Er komt net een verse zwarte Chevrolet Captiva aanrijden, effe ruiken en inladen maar. Deze heeft maar 1000 mile op de teller, wauwww.
De TomTom wijst ons de weg naar Fort Lauderdale waar ons volgende en laatste hotel is gevestigd. We stoppen bij een Starbucks onderweg, nemen een Frappuccino en maken weer contact met de buitenwereld. We uploaden ons Weblog, Facebook, E-Mail ,Twitter, Whatsapp en Sms! Dan rijden we langs de boulevard van Fort Lauderdale, en zien we dat ze het strand hebben opgehoogd voor de Superstorm Sandy van verleden week. Het is hier erg druk, maar het is natuurlijk ook zondag. Leuk om gezien te hebben en nu op naar Sawgrass Mills voor het shopgedeelte van deze trip. Helaas weet TomTom niet dat de I595 helemaal is afgesloten, en dus veranderen de plannen. We zijn ineens zo dicht bij het Hyatt House in Dania Beach dat we eerst probreen om nu al in te checken. Ondanks dat het pas 12.00 uur is hebben ze al een kamer gereed voor ons. Het is weer een mooie suite, met keukentje en zitje. We zetten de koffers neer en gaan weer proberen om de Sawgrass Mills te bereiken.
Het is binnendoor toch nog zo’n half uur rijden, maar dan kan het shoppen beginnen. Hier is niks spanneds over te vertellen, naar binnen, keuren/passen/ betalen en weer naar buiten. En dit wordt dan regelmatig herhaald….. We nemen bij de Cheesecake Factory ons avondmaal, en zoals gebruikelijk lukt het ons niet om een toetje te nemen. Erg jammer, maar we zitten gewoon nokkie vol. Dan nemen we er gewoon 2 mee voor vanavond, heerlijk! We rijden weer binnendoor terug en proberen bij een Super Target nog de laatste boodschappen te scoren, maar helaas hebben ze hier ook weer niet wat we zoeken. Op de kamer zetten we een lekker bakkie en peuzelen we de heerlijke Cheesecakes op, kijken wat Tv en is ook deze dag weer voorbij gevlogen.

4 thoughts on “The KISSKRUISE, the day after….