Slechte Vortex?

Na een slechte nacht ben ik erg blij dat er geen Ballonvaart vrij was. Ondanks dat Sedona een spirituele plaats is waar de energie goed moet zijn, voel ik me behoorlijk ziek. Dus een slechte Vortex of gewoon wat verkeerds gegeten. In ieder geval betekent dit dat we de dagelijkse ochtendgymnastiek vandaag overslaan. Het lijkt ons tevens verstandig om binnen een straal van een meter of 10 van een toilet te blijven, dus veel keuze is er niet, shoppen! Het wordt de Oak Creek Factory Outlet hier om de hoek waar we al tig keer langs zijn gereden. Het is niet veel soeps, maar desondanks loopt de jongste toch weer met 2 paar schoenen de de Outlet uit. Het gaat ietsje beter en dan durven we alweer voorzichtig de straal te verdubbelen. Eerst stopppen we nog bij het Bell Rock view point. En dan wordt het de Hyatt Dr. waar ook wat winkeltjes en restaurants zitten. We lopen er een rondje, nemen bij Starbucks wat te drinken, en kopen vers brood bij de Wild Flower Bread Company. Eenmaal thuis in Terra Bella wordt de medicijnkast geplunderd en gaan de ogen dicht, ik voel me echt beroerd. Gelukkig hebben we dit grote landgoed nog een dagje tot onze beschikking en kan de rest lekker in de tuin en/of in de Hottub zitten. Na een paar uurtjes kom ik gelukkig weer onder de mensen zodat we vanavond toch nog even van Sedona kunnen genieten. Misschien dat we nog naar Red Rock Crossing gaan om de zonsondergang mee te kunnen maken bij Cathedral Rock. We rijden naar het centrum waar we gaan eten bij Silver Sadddle Room. Het is iets chiquer dan we vooraf hadden gedacht, dus die Red Rock Crossing kunnen we vergeten. Maar we hebben echt heerlijk gegeten op deze laatste avond in Sedona. Dan rijden we nog naar een Viewpoint waar we schitterende foto’s maken van de zonsondergang. Eenmaal thuis drinken we nog een bakkie en zitten we heerlijk onder de Veranda naar de krekels te luisteren. Morgen naar LAS VEGAS!!!!

Ps.
Naar aanleiding van wat vragen is hier een huishoudelijke mededeling:
Misschien niet al te duidelijk, maar in het wolkje van de bovenste foto kan je reageren per dag!

Deze slideshow heeft JavaScript nodig.

9 thoughts on “Slechte Vortex?

  1. Hey bij jullie ook al een zieke? Het is dat we nu niet in dezelfde plaats vertoeven anders zou ik zeggen dat het van de lucht komt. Nze zoon is nog steeds niet lekker dus helaas vandaag in kanab geen bulskins gulch wandeling maar een verplichte rustdag. Wat is dat wennen! Ik voel me er onrustig bij zo slenteren en bij het zwembad liggen. In ieder gevaal morgen naar de north rim GC en daarna ook naar vegas. Wat betreft the narrows zou ik gewoon op een normale tijd gaan wij waren er pas tegen 11 uur omdat zoonlief dus ook nog ziek was…..knap van hem dat hij toch mee ging.veel plezier nog! Groetjes uit kanab

  2. Oeps, op innerlijke problemen zit je niet te wachten op zo’n reis!! En jammer van die ballonvaart, lijkt me ook het einde om de doen.Mooi, hè die rode rotsen van Sedona, zeker aan het einde van de dag!
    Nu naar Vegas……groener kan ik niet worden, maar veel plezier!!!!

  3. Hallo Theo en familie,

    ik was helemaal vergeten dat jullie reis al begonnen was. Dus per toeval
    kwam ik erachter en heb maar eerst snel wat ingehaald en alles gelezen.
    Ik wens jullie nog een prettige voortzetting van jullie reis en hopelijk gaat
    het weer snel beter.

    Groet Theo naamgenoot (tcoppers van het AA-forum)

  4. Hoi Goedies!
    Hoop dat de reisleider zich snel goed voelt!
    Het is weer heel leuk om jullie avonturen te volgen,en met een fitte reisleider is het nog leuker.

    Beterschap gewenst door de Mendo ‘s

    • hallo goedies

      Hopelijk gaat het weer beter met je Theo , vind het elke dag leuk om jullie avonturen te lezen, en geniet van de prachtige foto,s
      Beterschap en veel plezier met het vervolg van jullie reis.

      Gerard

Geef een reactie

